درصورت بروز هرگونه مشکل در انجمن مراتب را با مدیریت درمیان بگذارید ؟به سایر اعضا احترام بگذارید
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 112
نویسنده پیام
kian2137 آفلاین


ارسال‌ها : 3
تاریخ عضویت : 20 /5 /1395


گریتینگ

گریتینگ یا معادل فارسی آن درپوش به سازه ای مشبک گفته میشود که بر روی کانال آب یا کانال تاسیسات و یا به عنوان کفپوش روی کف سکو های نفتی یا سایر پروژه های نفت و گاز ، پتروشیمی، پالایشگاهی، آب، برق، تصفیه خانه ها و …. مورد استفاده قرار میگیرد.

درپوشها دارای طیف گسترده ای به لحاظ شکل و جنس هستند. جنس گریل میتواند فلزی باشد که متداولترین آنها گالوانیزه و چدنی است. همچنین میتواند جنس پلاستیکی باشد.

مانند پلی پروپیلن ، پی وی سی ، پلی آمید و… شکل گریتنگ ها معمولا دو نوع است یا به صورت مشبک و یا به صورت شیاری است و ابعاد نیز بسیار متنوع است و در عرض های مختلف و با ضخامت های مختلف موجود است.

انواع گریتینگ از نظر جنس آنها عبارتند از:

1 – گریتینگ گالوانیزه

این نوع با استفاده از تسمه ها و میلگرد های فولادی در ابعاد نامحدود ساخته میشود. بعد از ساخت بر روی آن روکشی از جنش گالوانیزه گرم با ضخامت حدود 90 میکرون قرار میگیرد که باعث میشود از آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت کند.

2 – گریتینگ کامپوزیت

مهمترین مزیت این گریتینگ نسبت به انواع فلزی علاوه بر برتری در خواص مکانیکی و شیمیایی این است که نسبت به نیاز و درخواست مشتری میتوان خواص محصول نهایی را در بازه وسیعی تغییر داد.

در مکان هایی که با توجه به شرایط محیطی مانند رطوبت یا خورندگی محیط نمیتوان از گریتینگ فلزی استفاده نمود.

مانند صنایع غذایی ، آزمایشگاهها، کارخانجات بهداشتی ،صنایع داروسازی و پزشکی، آشپزخانه های صنعتی ،موتورخانه ، صنایع نفت و گاز ، پالایشگاهها، محیط های بهداشتی و استریل و … کاربرد دارد..

3 – گریتینگ استیل

در ابعاد مختلف و طرح های متنوع و برای کاربری های مختلف قابل طراحی و تولید میباشد.


امضای کاربر : طراحی سایت مشهد , کفشور , گریل استخری , گاتر, کفشور استیل , گریتینگ , گریتینگ گالوانیزه , قالبسازی , قالب سازی
چهارشنبه 15 خرداد 1398 - 06:59
http://s5.picofile.com/file/8115956842/postbit_quote.gif گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

xlpar
فردیس چت