درصورت بروز هرگونه مشکل در انجمن مراتب را با مدیریت درمیان بگذارید ؟به سایر اعضا احترام بگذارید
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 416
نویسنده پیام
mahsa733 آفلاین

کاربر فعال
ارسال‌ها : 407
تاریخ عضویت : 12 /12 /1397


دارالترجمه رسمي آريان

دارالترجمه رسمي آريان با بهره گيري از بيش از 15 سال تجربه مفيد در زمينه ( ترجمه رسمي و ترجمه غير رسمي) و ارائه خدمات مرتبط آماده همکاري با افراد حقيقي و حقوقي، شرکت هاي بازرگاني ، مراکز علمي و دانشگاهي، ترجمه مقالات دانشجويي، کتاب توسط مترجمان متخصص هر رشته، مراکز اعزام دانشجو، آژانس هاي مسافرتي و ديگر مراکز علمي، فرهنگي و بازرگاني ميباشد.

دارالترجمه رسمي آريان

ترجمه فوري به کليه زبانها و ايام تعطيل

مرکز تخصصي ترجمه رسمي ترکي استانبولي - انگليسي -روسي-آلماني

دارالترجمه ترکی استانبولی


یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 - 14:27
http://s5.picofile.com/file/8115956842/postbit_quote.gif گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین


کاربر فعال
ارسال‌ها : 407
عضویت: 12 /12 /1397


پاسخ : 1 RE دارالترجمه رسمي آريان

مکمل ورزشی چیست؟

مکمل ورزشی محصولاتی هستند که برای بالا بردن کارایی ورزشکاران استفاده می شوند. این موارد در انواع و اقسام مختلفی وارد بازار می شوند: ویتامین ها، مواد ترکیبی و ساختگی، هورمون ها، اغلب آن ها هم یک دستور استفاده بلند و بالا دارند و از هر کجا می توانید آن ها را تهیه نمایید.

بسیاری از افراد براین باورند که مکمل ورزشی می توانند بر آن ها کمک کنند تا توده های ماهیچه ای حجیم تر، نیرو و استحکام بیشتری پیدا کنند، عده دیگری هم هستند که از مکمل ورزشی صرفاً برای کاهش وزن بدن شان سود می جویند، باید بدانید که اگر تا به حال فکر استفاده از مکمل ورزشی به ذهن تان رسیده است، در این میان تنها نیستید؛ بسیاری از جوانان زمانی که نزد پزشک ورزشی مراجعه می کنند، تمایل دارند تا در مورد مکمل ها و نحوه کارایی آن ها اطلاعات بیشتری داشته باشند.

مکمل های رایج و تاثیر آن ها بر روی بدن

در مورد مکمل ورزشی چه از هم تیمی خود در رختکن چیزهایی شنیده باشید، چه از فروشنده سر کوچه، باز هم این احتمال وجود دارد که متوجه نباشید داستان از چه قرار است و عملکرد این مکمل ها چگونه است و می تواند چه خطراتی را برای بدن شما در برداشته باشند.

مکمل ورزشی به 3 دسته تقسیم می شوند

خرید مکمل ورزشی که بر تولید سوخت و ساز انرژی موثر است مثل بی کربنات سدیم

خرید مکمل ورزشی که باعث پرورش عضله می شوند مثل اسید های آمینه

برای مطالعه بیشتر در مورد انواع مکمل ورزشی کلیک کنید

مطالب مرتبط :

خرید شیر خشک


دوشنبه 31 تیر 1398 - 17:20
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین


کاربر فعال
ارسال‌ها : 407
عضویت: 12 /12 /1397


پاسخ : 2 RE دارالترجمه رسمي آريان

فروشگاه همیشه تخفیف بانک کتاب عشق کتاب کامل ترین فروشگاه اینترنتی کتاب های کمک آموزشی کشور، با بیشترین تخفیف خرید کتاب ، تجربه ای لذت بخش از خرید اینترنتی را برای شما تداعی می کند. ارسال ٢٤ ساعته برای تهران و ٤٨ ساعته برای شهرستان ها حاصل تجربه ی چندین ساله ی این فروشگاه اینترنتی است.
بانک کتاب عشق کتاب با داشتن حرفه ای ترین و به روزترین تیم تهیه و عرضه کتاب، با در اختیار داشتن کامل ترین بانک کتاب در کلیه زمینه ها، امکان خرید اینترنتی کتاب های موردنیاز شما عزیزان را تنها با چند کلیک فراهم آورده است.
بانک کتاب عشق کتاب امکان خرید کتاب به صورت تلفنی و خرید اینترنتی کتاب های موردنیاز شما عزیزان را فراهم آورده است و شما می توانید تنها با چند کلیک و یا یک تماس، کتاب موردنیازتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.
فروش کلیه کتاب های کمک آموزشی از پیش دبستانی تا کنکور
حداقل 30% تخفیف دائمی برای کلیه کتاب های کمک درسی
کامل ترین وب سایت فروشگاه کتاب های کمک آموزشی
گاج ، خیلی سبز ، مهروماه ، الگو ، کاگو ، قلم چی ، خواندنی ، مبتکران ، منتشران ، فاگو و ...


چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 19:25
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین


کاربر جدید
ارسال‌ها : 44
عضویت: 28 /12 /1398


پاسخ : 3 RE لوازم جانبی خو دررر و

وب سایت الو آپشن

نیز در ارائه خدمات برای

لوازم جانبی خودرو

به صورت آنلاین عمل کرده و متقاضیان میتوانند لوازم مورد نیاز را به صورت اینترنتی سفارش داده و درب منزل نیز دریافت نمایند. لوازم جانبی خودرو در مجموعه الو آپشن به صورت اصل و اورجینال ارائه میشود و مشتریان محترم میتوانند با خیال راحت

لوازم یدکی رنو

،

و بسیاری دیگر از قطعات را از این مجموعه به صورت آنلاین و حضوری دریافت نمایند.مجموعه الو آپشن لوازم یدکی و آپشن های مختلف خودروها را با سرعت بالا بعد از ثبت شدن در سایت به دست مشتریان میرساند و با اعزام کارشناسان متبحر به نصب و تعمیر نیاز متقاضیان نیز میپردازد.ضمانت برای اصل بودن کالاها، قطعات و لوازم جانبی خودرو در سایت الو آپشن ارائه میگردد. رفع نیازهای مشتریان در کمترین زمان ممکن از خدمات برجسته الو آپشن در تامین قطعات خودرو و لوازم جانبی آن به شمار میرود.

دیگر محصولات مرتبط:

تجهیزات جانبی رنو تالیسمان


دوشنبه 18 فروردین 1399 - 14:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین


کاربر فعال
ارسال‌ها : 407
عضویت: 12 /12 /1397


پاسخ : 4 RE دارالترجمه رسمي آريان

سقف وافل چیست ؟

سقوف مشبک, قابلمه ای و یا همان سقف های وافل نوع دیگری از سقف ها هستند که برای پوشاندن قسمت زیادی از سقف که بار کمتری به آن اعمال میگردد اجرا می شود . این سقف که مانند دال دوطرفه عمل میکند دارای هزینه اجرای نسبتا کمتری نسبت انواع روش های مرسوم سقف های دال مجوف از جمله کبیاکس ، یوبوت و نیز هزینه بسیار پایین تر نسبت سازه های عرشه فولادی میباشد . در این نوع سقف نیازی به میلگردهای تقویتی و اتصال آنها به تیرها نمیباشد بنابراین میتواند از زمان اجرای کمتری نیز برخوردار باشد

سقف وافل یکی از انواع سقف های بتنی است که علاوه بر ظاهری شکیل، مزایای اقتصادی و فنی بسیاری را نیز داراست. برای اجرای این نوع سقف از قالب وافل استفاده می شود که وزن مرده سازه را به مراتب کاهش می دهد و نمای زیبایی در سطح زیرین سقف ایجاد می کند. در سایت زاگرس بنا ضمن آشنایی با پیشینه تاریخی سقف وافل با روش اجرا، نحوه طراحی، مزایا و معایب آن آشنا می شوید و به سوال سقف وافل چیست پاسخ داده می شود. در انتها نیز سازه های بزرگی که از این روش استفاده کرده اند، مرور می گردند.

قالب سقف وافل داراى هندسه اى مكعبى شکل و توخالی مى باشد كه با توجه به نياز پروژه و الزامات طرح ، ابعاد مختلفى دارند . ضخامت سقف وافل بسته به نوع سازه از 30 سانت تا 50 سانت متغیر است . در روند اجراى دال هاى مجوف با استفاده از وافل ، ابتدا قالبها در کنار یکدیگر چیده شده و مابین آنها آرماتور بندی شده و سپس سقف بتن ریزی می شود . در نهايت مقطع دال به صورت T شکل در آمده و عملكرد بهترى نسبت به مقطع مستطيل سقف های دال تخت خواهد داشت . آن چه جزء مزاياى اين دال شمرده مى شود ، عدم حضور تير در دال حاصله مى باشد كه البته با توجه به نياز طراحى ، ممكن است تمهيدات خاصى جهت تأمين تيرهاى پنهان انجام شود .

همچنين از آن جا كه در برخى از پروژه هاى بزرگ ، فواصل زياد ستون ها و امكان تعبيه دهانه بزرگ به جهت تأمين پاركينگ در ساختمان را ايجاب مى كند ، مى توان سيستم فوق را به عنوان گزينه مناسبى براى اجرا در چنين پروژه هائى معرفى نمود . در مورد اين سقف ها آنچه مورد اهميت است امكان اجراى تأسيسات ، نحوه دسترسى به آن ها و بهره گيرى از فضاى مجوف بلوك ها است كه بنا به نياز پروژه و نظرطراح تأمين مى شود .

خدمات مرتبط شرکت بنیتک :

اجاره قالب وافل

پیمانکار سقف وافل

اجرای سقف وافل

خرید قالب وافل

فروش قالب وافل


دوشنبه 26 خرداد 1399 - 12:32
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

xlpar
فردیس چت