درصورت بروز هرگونه مشکل در انجمن مراتب را با مدیریت درمیان بگذارید ؟به سایر اعضا احترام بگذارید
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 324
نویسنده پیام
masterbin آفلاین

کاربر شناخته شده
ارسال‌ها : 140
تاریخ عضویت : 21 /6 /1392

تشکر شده : 4
اسامی فیلم وسریالهای نوروز۹۳ شبکه های تلویزیون

اسامی فیلم وسریالهای نوروز۹۳ شبکه های تلویزیون
برنامه‌های نوروزی همه شبکه‌ها از ۲۷اسفند ۹۲آغاز می‌شود و تا ۱۳فروردین ۹۳(۲روز مانده به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها) به پایان می‌رسد. ضمن اینکه «کلاه‌قرمزی ۹۳» طبق معمول چند سال اخیر روی آنتن نوروزی شبکه۲می‌رود تا به همه حرف و حدیث‌ها پایان دهد.
۱۷فیلم ایرانی، ۱۲۶فیلم خارجی
سهم سینمای ایران از کنداکتور پخش نوروز هر روز یک فیلم تازه است. یعنی در واقع هر کدام از شبکه‌های تلویزیونی در تعطیلات سال نو حداقل یک فیلم سینمایی جدید ایرانی پخش می‌کنند. این رقم برای فیلم‌های جدید خارجی بیش از ۷برابر فیلم‌های ایرانی است. بی‌تردید برگ برنده تلویزیون در نوروز ۹۳پخش «۱۲سال بردگی» استیو مک‌کویین است که در ۹رشته نامزد دریافت جایزه اسکار شده و صبح دوشنبه آینده به وقت تهران مشخص می‌شود چند جایزه از مراسم امسال برده است. ۱۲سال بردگی که از مهم‌ترین فیلم‌های فصل جوایز است، هنوز در برخی کشورها به نمایش عمومی درنیامده و اینکه نسخه قانونی و رسمی آن چطور سر از تلویزیون ایران درآورده، محل بحث است. این درام تاریخی ۱۳۴دقیقه‌ای در آمریکا به‌خاطر داشتن صحنه‌های بسیار خشن و چند صحنه غیراخلاقی با درجه R اکران شده است؛ به این معنی که تماشاگران زیر ۱۷سال حتما باید همراه پدر یا مادر یا یک بزرگ‌تر فیلم را ببینند. حالا باید دید نسخه ایرانی ۱۲سال بردگی چند دقیقه است و چه ساعتی روی آنتن می‌رود.
ایرانی‌های روی آنتن
«حوض نقاشی» مازیار میری، «ضد‌گلوله» مصطفی کیایی که شب سال نو پخش می‌شود، «آزمایشگاه» حمید امجد و «پسر آدم، دختر حوا» ازجمله فیلم‌های ایرانی نوروز هستند. شبکه نمایش باکس‌های ویژه برای پخش درنظر گرفته که از آن جمله می‌توان به برنامه‌های یک ساعت با هیچکاک، مرور سینمای هند، سینمای کلاسیک، فیلم‌های سینمایی دنباله‌دار و مرور آثار بازیگران اشاره کرد. شبکه تماشا با بازپخش ۷مجموعه ایرانی و خارجی به نام‌های معلم، آب‌پریا، زورو، مسافران، شام، پایتخت ۳و آوای باران میزبان مخاطبان خواهد بود.در بخش فیلم‌های تلویزیونی، شبکه یک فیلم‌های به من نگو قراضه، ته خط، خسیس، به‌خاطر یک مشت دلار ناقابل و ماجراهای دکتر۳ سوت را روی آنتن می‌برد. شبکه ۲فیلم‌های پنجره، فریادهای خاموش، آخرین زمزمه، تندباد مایا و نام و نام خانوادگی را برای علاقه‌مندان به نمایش می‌گذارد، فیلم‌های همایش، عطر خوش زندگی، قالیچه سلیمان و چایی با بهارنارنج از شبکه ۳پخش می‌شود. شبکه ۴با ۲فیلم نگار و سودابه و شبکه تهران با فیلم‌های زیر قیمت، تعطیلات و مسابقه ازدواج به استقبال نوروز می‌روند.
شبکه مجازی سریال
نوروز ۹۲یک شبکه مجازی به نام سریال در تلویزیون راه افتاد؛ به این معنی که در هر ساعت از شبانه‌روز یکی از شبکه‌ها یک سریال روی آنتن داشت و تقریبا شبکه‌ای نبود که این مجموعه‌های مناسبتی را پخش یا بازپخش نکند. این اتفاق در نوروز ۹۳هم افتاده و علاقه‌مندان می‌توانند در تمام ۲۴ساعت سریال مورد نظر خودشان را انتخاب و آن را از یکی از شبکه‌ها تماشا کنند.
ساعت پخش مجموعه‌ها و فیلم‌های نوروزی
«پایتخت۳» هر روز ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش و در ۲نوبت ۱:۳۰و ۱۵روز بعد‌ تکرار می‌شود. «خوب، بد‌، زشت» ساعت ۲۱:۳۰روی آنتن شبکه ۲می‌رود و تکرار آن در ۲نوبت ۲بامداد و ساعت ۱۴روز بعد خواهد بود. «روزهای بد در» ساعت ۲۰:۴۵از شبکه ۳پخش می‌شود و ۲تکرار در ساعت‌های ۲۴بامداد و ساعت ۱۶روز بعد دارد. شبکه تهران «ما فرشته نیستیم» را ساعت ۲۳:۱۵روی آنتن می‌برد و ساعت ۱۹روز بعد تکرار می‌کند. شبکه تماشا هم همه سریال‌های نوروزی را به‌ترتیب از ساعت ۱۸تا ۲۳بازپخش خواهد کرد. ساعت پخش فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی هم از این قرار است: شبکه یک ساعت ۱۶‌، شبکه ۲ساعت ۲۳، شبکه ۳ساعت ۲۳:۱۵، شبکه ۴ساعت ۱۸‌، شبکه تهران ساعت ۱۳:۳۰و شبکه قرآن ۱۴:۳۰٫


امضای کاربر :
آیا می دانستید تشکر شما مایه دلگرمی ماست!!!!


چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 14:14
http://s5.picofile.com/file/8115956842/postbit_quote.gif گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

xlpar
فردیس چت