درصورت بروز هرگونه مشکل در انجمن مراتب را با مدیریت درمیان بگذارید ؟به سایر اعضا احترام بگذارید
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 281
نویسنده پیام
masterbin آفلاین

کاربر شناخته شده
ارسال‌ها : 140
تاریخ عضویت : 21 /6 /1392

تشکر شده : 4
هلنا بونهام کارتر به سرزمین عجایب باز می گردد

تصویر: http://naghdefarsi.com/media/kunena/attachments/1957/HelenaBonhamCarterTheRedQueen.jpg
تیم برتون کارگردان دنباله آلیس در سرزمین عجایب نخواهد بود و در عوض این وظیفه را به جیمز بابین کارگردان «موپت‌ها به شدت تحت تعقیب» سپرده است. اما این قضیه در مورد دو بازیگر محبوب و همیشه همراهش صدق نمی‌کند. نوامبر گذشته بود که اعلام شد جانی دپ ایفای مجدد نقش کلاهدوز دیوانه را در این دنباله پذیرفته است. اما تازه ترین اخبار حاکی از آن است که هلنا بونهام کارتر که نقش ملکه سرخ را بر عهده داشت نیز در حال مذاکره برای بازگشت به این سرزمین است.
قسمت جدید تحت عنوان «آن سوی آینه/Through The Looking Glass» قرار است بر اساس رمانی با همین نام اثر لویس کارول ساخته شود. این قسمت ورود آلیس به دنیای موازی اسرارآمیزی پس از پا گذاشتن درون یک آینه را پی می‌گیرد. در آنسوی آیینه آلیس با اختیار کامل قدم به شهر آیینه می‌گذارد تا باز هم با موجودات بیشتری آشنا گردد و تجربه بیندوزد. در این داستان شهر آیینه را قانون شطرنج اداره می‌کند و آلیس با ورود به این سرزمین تنها یک مهره سرباز پیاده محسوب می‌گردد...

میا ولشیکوفسکا نیز قرار است در نقش آلیس ظاهر شود. همچنین صحبتها برای حضور ساشا بارون کوهن به عنوان نقش منفی اصلی داستان ادامه دارد. لیندا وولورتون که در قسمت قبل در تهیه فیلمنامه با تیم برتون همکاری داشت، هم اکنون در حال کار بر روی فیلمنامه این قسمت است. کارتر برای قسمت اول هر روز متحمل گریمهای سنگینی می‌شد، که انجامش زمانی زیادی می‌گرفت. و این بار هم باید به آن کار طاقت فرسا تن دهد.

با تعیین سه نفر از بازیگران اصلی «آن سوی آینه» سؤالی که باقی می‌ماند این است که \"چه کس دیگری قرار است به این پروژه ملحق شود؟\" هنوز پاسخ به این سؤال معلوم نیست، بازگشت آن هاتاوی و آلن ریکمن و حتی اینکه آیا شخصیت هایشان جایی در این داستان دارند یا خیر مشخص نیست.

بنهام کارتر علاوه بر ادامه آلیس در سرزمین عجایب پروژه‌های برجسته دیگری نیز در دست دارد. به زودی شاهد حضورش در کنار بازیگرانی چون رالف فاینس و بیل نای در یک فیلم تلویزیونی خواهیم بود. پس از آن در سال 2015 کارتر در «سیندرلا» فیلمی از کنت برانا در نقش مادر تعمیدی سیندرلا و سپس در «هوادار حق رای زنان» در کنار مریل استریپ و کری مولیگان نقش آفرینی خواهد کرد.

دیزنی زمان اکران «آن سوی آینه» را 27 مه 2016 (7 خرداد 1395) اعلام کرده است، که این به معنی آن است که تولید آن تقریبا تا اواخر سال میلادی جاری آغاز خواهد شد.


امضای کاربر :
آیا می دانستید تشکر شما مایه دلگرمی ماست!!!!


شنبه 24 اسفند 1392 - 14:24
http://s5.picofile.com/file/8115956842/postbit_quote.gif گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

xlpar
فردیس چت