درصورت بروز هرگونه مشکل در انجمن مراتب را با مدیریت درمیان بگذارید ؟به سایر اعضا احترام بگذارید
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 236
نویسنده پیام
masterbin آفلاین

کاربر شناخته شده
ارسال‌ها : 140
تاریخ عضویت : 21 /6 /1392

تشکر شده : 4
اعتراض منتقدان به بازسازی دوباره کلاسیک «پرندگان»، فیلم بیادماندنی آلفرد هیچکاک

منتقدان سینمایی از کمپانی یونیورسال درخواست کردند نسخه دوباره‌سازی فیلم کلاسیک «پرندگان» ساخته آلفرد هیچکاک را جلوی دوربین نبرد.
نگرانی منتقدان سینمایی این است که این نسخه دوباره‌سازی شده تبدیل به یک کار خوب و آبرومند نشود و اعتبار نسخه اصلی را خدشه‌دار کند.

منتقدان سینما بر این باور هستند که شاهکار کلاسیک آلفرد هیچکاک فیلمی متعلق به همه دوران است و هیچ وقت کهنه نمی‌شود. به همین دلیل، نیازی به تولید نسخه جدیدی از آن نیست.

نگرانی منتقدان سینمایی از آن جا ناشی می‌شود که طی یک دهه اخیر، چند فیلم که نسخه دوباره‌سازی شده محصولات کلاسیک و مطرح دنیای سینما بودند نتوانستند ادای دین خوبی به نسخه‌های اصلی خود کنند.

اکثر این نسخه‌های دوباره‌سازی شده، از سوی منتقدان و تماشاگران سینما با استقبال روبرو نشدند و خاطره خوب تماشاگران از نسخه‌های اصلی را خدشه‌دار کردند.

تصویر: http://naghdefarsi.com/images/stories/rooz/1000/12.12/13921213000059_photol.jpg
در سال 1998 درام دلهره‌آور «بیمار روانی» (1960) آلفرد هیچکاک توسط گاس ون سنت دوباره‌سازی شد و منتقدان سینمایی از آن به عنوان یک فاجعه یاد کردند.

به نوشته سایت اینترنتی کامینگ سون، اعتراض جدید منتقدان سینمایی پس از آن صورت می‌گیرد که کمپانی یونیورسال چند روز قبل اعلام کرد قصد دارد نسخه دوباره‌سازی شده «پرندگان» را تهیه کند.

مایکل بی فیلم‌ساز و تهیه‌کننده سرشناس سینما، امر تولید این نسخه را به عهده دارد و برای کارگردانی آن دیدریک ون رویجن انتخاب شده است.

فیلم‌نامه این فیلم بر اساس قصه فیلم‌نامه درام دلهره‌آور و پر رمز و راز سال 1963 آلفرد هیچکاک نوشته خواهد شد.

تصویر: http://naghdefarsi.com/images/stories/rooz/1000/12.12/13921213000061_photol.jpg
قصه فیلم درباره حضور زن جوانی در یک شهر ساحلی است، که ورود او با شورش پرندگان منطقه و انجام کارهای عجیب و غریب آن‌ها همراه است.

تیپی هدرن، سوزان پلشت، جسیکا تندی و رد تیلور بازیگران اصلی فیلم بودند. فیلم‌نامه فیلم را تعداد زیادی از فیلم‌نامه‌نویسان نوشته و دوباره‌نویسی کردند.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلم‌برداری «پرندگان» جدید تعیین نشده و معلوم نیست اعتراض منتقدان، می‌تواند تاثیری بر کار تولید آن بگذارد یا خیر.

تصویر: http://naghdefarsi.com/images/stories/rooz/1000/12.12/13921213000062_photol.jpg
کار انتخاب بازیگران نسخه جدید «پرندگان» شروع شده و نام چهار بازیگر اصلی آن تا یکی دو ماه دیگر اعلام خواهد شد.

دیدریک ون رویجن قبل از این فیلم‌های «ضبط شده» و «قهرمان بالیوودی»، را کارگردانی کرده است و فیلم مطرح و پر سر و صدایی را در کارنامه سینمایی خود ندارد.

-------------
منبع: فارس


امضای کاربر :
آیا می دانستید تشکر شما مایه دلگرمی ماست!!!!


جمعه 16 اسفند 1392 - 11:40
http://s5.picofile.com/file/8115956842/postbit_quote.gif گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

xlpar
فردیس چت