درصورت بروز هرگونه مشکل در انجمن مراتب را با مدیریت درمیان بگذارید ؟به سایر اعضا احترام بگذارید
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 335
نویسنده پیام
masterbin آفلاین

کاربر شناخته شده
ارسال‌ها : 140
تاریخ عضویت : 21 /6 /1392

تشکر شده : 4
اظهارات آرنولد درباره قسمت جدید فیلم «ترمیناتور»

آرنولد شوارزنگر در یک گفت‌وگو اعلام کرد قسمت تازه مجموعه فیلم «ترمیناتور» یک فیلم‌نامه بسیار زیبا دارد که از حال و هوایی فانتزی برخوردار است.
این بازیگر رزمی ‌کار سینما در عین حال گفت که مکان‌هایی مثل نیو اورلئان و سان فرانسیسکو از جمله لوکیشن‌های فیلم هستند.

رسانه های گروهی می نویسند آرنولد صحبت تازه خود در باره قسمت جدید «ترمیناتور» را با هماهنگی تهیه کنندگان فیلم انجام داده است.

در عین حال، حرف های تازه وی در باره فیلم نامه و لوکیشن های این اکشن علمی تخیلی، تائید کننده حضور و بازی او در آن هم هست.

از یک سال قبل که بحث تولید پنجمین قسمت «ترمیناتور» جدی شد، همواره این پرسش مطرح بود که آرنولد هم در آن بازی دارد یا خیر.

نسخه تازه «ترمیناتور» را که حال و هوایی متفاوت از قسمت‌های قبلی این مجموعه فیلم اکشن علمی تخیلی و دلهره‌آور دارد، آلن تیلور کارگردانی خواهد کرد.

موفقیت مالی و انتقادی «تور: دنیای تاریکی» به کارگردانی آلن تیلور باعث شد تا تهیه‌کنندگان مجموعه فیلم «ترمیناتور»، او را برای کارگردانی قسمت جدید آن انتخاب کنند.

آلن تیلور در اولین قدم اعلام کرد قصد دارد بازیگرانی متفاوت را (که سابقه کار در اثر اکشن و علمی تخیلی ندارند)، برای بازی در نقش‌های مختلف ترمیناتور خود دعوت به همکاری کند.

جیسن کلارک در «ترمیناتور» تازه سینما در نقش کاراکتر جان کانر بازی خواهد کرد. کاتر رهبر گروه‌های شورشی علیه اسکای نت است.

اسکای نت یک سیستم هوش مصنوعی خودکار است که در تلاش است تا نسل بشر را از بین برده و در صورت لزوم آنها را به صورت برده خود درآورد.

نام جی کارتنی هم در حالی به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم اعلام ‌شد که هنوز معلوم نیست آرنولد چه نقشی در قصه فیلم دارد.

از یک سو گفته می‌شود او دوباره در نقش یک ترمیناتور و روبات ظاهر خواهد شد و از سوی دیگر شایعات، خبر از حضور وی در یک نقش انسانی می دهد.

امیلیا کلارک بازیگر انگلیسی مجموعه تلویزیونی پربیننده «بازی ترون‌ها» هم در یکی از نقش‌های مهم قسمت جدید «ترمیناتور» بازی خواهد داشت.

این در حالی است که بری لارسن هم قرار است نقش کاراکتر اصلی زن تازه‌ترین قسمت این مجموعه فیلم علمی تخیلی را بازی کند.

شرکت مستقل فیلم‌سازی آناپورنا پیکچرز تهیه کننده هر دو نسخه سینمایی و تلویزیونی «ترمیناتور» جدید و احیا شده است. مدتی قبل اعلام شد «ترمیناتور»به صورت یک مجموعه تلویزیونی هم تولید می شود.

فیلم‌نامه قسمت تازه فیلم را لیتا کالوگریدیس و پاتریک لوسیر نوشته‌اند و زمان شروع کار فیلمبرداری آن هم اواسط یا اواخر ماه آوریل اعلام شده است.

----------------
منبع: فارس


امضای کاربر :
آیا می دانستید تشکر شما مایه دلگرمی ماست!!!!


جمعه 16 اسفند 1392 - 11:38
http://s5.picofile.com/file/8115956842/postbit_quote.gif گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

xlpar
فردیس چت