درصورت بروز هرگونه مشکل در انجمن مراتب را با مدیریت درمیان بگذارید ؟به سایر اعضا احترام بگذارید
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 264
نویسنده پیام
sitecup1 آفلاین

کاربر شناخته شده
ارسال‌ها : 154
تاریخ عضویت : 25 /7 /1396


طراحی سایت php یا asp ؟

طراحی سایت php یا asp ؟ اگر شما هم به فکر طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی خود هستید یا دوست دارید برای کسب و کارتان ، با داشتن یک وبسایت مدرن اعتبار بیشتری دست و پا کنید . حتما اسم php و ASP را شنیده اید ، کدام یک بهترن ؟ تو این مقاله در این خصوص صحبت میشود !

هزینه ها : PHP یک زبان open sourse و در نتیحه رایگان است ، این زیان بر پایه لینوکس بوده و با توجه به رایگان بودن لینوکس ، هاست ها و سرور های لینوکسی ارزان تر از هاست های ویندوزی هستند ، البته امکان قراردادن وبسایت PHP در هاست ویندوزی هم وجود دارد. علاوه بر آن محیط های برنامه نویسی ، (IDE) و همچنین کتابخانه ها ، فریم ورک ها و …رایگانه بسیاری برای php وجود دارد. در طرف مقابل ASP.net تحت Visual Studio نوشته میشود که در کشورهایی که ملزم به رعایت کپی رایت هستند ۴۰۰۰ دلار قیمت دارد.! (البته ما ۳ تومن میخریم ) . ASP روی سرور های ویندوزی قابل اجرا هستند که قیمت بالاتری نسبت یه هاست های لینوکسی دارند.

سرعت و بهینه بودن :

کد نویسی در php هم آسان تر هست هم اینکه زمان کمتری را می برد تا بتوان سایت را طراحی کرد کدهای نوشته شده در زبان asp.net بسیار بیشتر از برنامه نویسی با php است و زبان php با فریم ورک های خود و سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس می تواند سرعت طراحی سایت را زیاد تر کند البته asp.net هم سیستم های مدیریت محتوای رایگانی نظیر DotNetNuke و Kentico را دارد.

عملکرد :

PHP معمولا تحت لینوکس، آپاچی و mysql می باشد که بهینه سازی بسیاری برای ارتباط سریعتر این سه انجام شده است که باعث سرعت بالای آن گردیده است و همچنین ASP.NET معمولا تحت ویندوز، IIS و MSSQL که ارتباط و هماهنگی مناسبی با یکدیگر دارند و تفاوت عملکرد PHP و ASP.NET نا محسوس می باشد. موردی که وجود دارد آن است که فایل های سیستمی لینوکس عملکرد بهتری نسبت به فایل های NTFS ویندوز دارند و همین مورد باعث برتری عملکرد PHP نسبت به ویندوز می باشد.

PHP محبوب ترین ! :

PHP به عنوان محبوب ترین زبان برنامه نویسی تحت وب می باشد که آن نیز به دلیل رایگان و متن باز بودن آن می باشد امروزه جامعه متن باز یا Open source هر روز در حال گسترش و توسعه می باشد و به سرعت بر تعداد استفاده کنندگان آن افزوده می گردد.

ممنون میشیم از سایت خرید اینترنتی پوشاک مردانه دیدن فرمایید.


دوشنبه 06 آذر 1396 - 18:26
http://s5.picofile.com/file/8115956842/postbit_quote.gif گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین


کاربر فعال
ارسال‌ها : 407
عضویت: 12 /12 /1397


پاسخ : 1 RE طراحی سایت php یا asp ؟

مکمل ورزشی چیست؟

مکمل ورزشی محصولاتی هستند که برای بالا بردن کارایی ورزشکاران استفاده می شوند. این موارد در انواع و اقسام مختلفی وارد بازار می شوند: ویتامین ها، مواد ترکیبی و ساختگی، هورمون ها، اغلب آن ها هم یک دستور استفاده بلند و بالا دارند و از هر کجا می توانید آن ها را تهیه نمایید.

بسیاری از افراد براین باورند که مکمل ورزشی می توانند بر آن ها کمک کنند تا توده های ماهیچه ای حجیم تر، نیرو و استحکام بیشتری پیدا کنند، عده دیگری هم هستند که از مکمل ورزشی صرفاً برای کاهش وزن بدن شان سود می جویند، باید بدانید که اگر تا به حال فکر استفاده از مکمل ورزشی به ذهن تان رسیده است، در این میان تنها نیستید؛ بسیاری از جوانان زمانی که نزد پزشک ورزشی مراجعه می کنند، تمایل دارند تا در مورد مکمل ها و نحوه کارایی آن ها اطلاعات بیشتری داشته باشند.

مکمل های رایج و تاثیر آن ها بر روی بدن

در مورد مکمل ورزشی چه از هم تیمی خود در رختکن چیزهایی شنیده باشید، چه از فروشنده سر کوچه، باز هم این احتمال وجود دارد که متوجه نباشید داستان از چه قرار است و عملکرد این مکمل ها چگونه است و می تواند چه خطراتی را برای بدن شما در برداشته باشند.

مکمل ورزشی به 3 دسته تقسیم می شوند

خرید مکمل ورزشی که بر تولید سوخت و ساز انرژی موثر است مثل بی کربنات سدیم

خرید مکمل ورزشی که باعث پرورش عضله می شوند مثل اسید های آمینه

برای مطالعه بیشتر در مورد انواع مکمل ورزشی کلیک کنید

مطالب مرتبط :

خرید شیر خشک


دوشنبه 31 تیر 1398 - 17:19
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین


کاربر فعال
ارسال‌ها : 407
عضویت: 12 /12 /1397


پاسخ : 2 RE طراحی سایت php یا asp ؟

هفته سیزدهم بارداری

یا سه ماهه دوم بارداری، که بسیاری از مادران به عنوان دوره ماه عسل حاملگی توصیف می کنند .
اندازه جنین در هفته سیزدهم بارداری
وزن جنین شما حدود 7.4 سانتیمتردر حدود یک آلو است که وزن آن حدود 23 گرم است. و وزن آن حدود 81 اونس است و سرش اکنون حدود 1/3 اندازه بدن به جای ½ است. آنها برخی از ترفندها را یاد گرفته اند , لگد زدن پاها، چرخاندن سرشان , حتی بلعیدن، چقدر شگفت انگیز است که آنها بسیار فعال و توسعه یافته اند، اما تا این حد کوچک؟
رشد و تغییرات جنین در
هفته سیزدهم بارداری
در
هفته سیزدهم بارداری
، اسکلت کودک شما شروع به رشد می کند استخوان ترقوه و استخوان ران شکل می گیرد. همراه با اسکلت، اندام های جنین مانند معده و روده و همچنین تارهای صوتی به رشد ادامه می دهند
در
هفته سیزدهم بارداری
، خبر خوب این است که جفت شما به طور کامل توسعه یافته است. با این مرحله، جریان خون شما به طور کامل به جفت متصل می شود، که به هنگام پیشرفت بارداری ادامه می یابد. در زمان تولد، جفت ممکن است حدود یک و نیم پوند وزن داشته باشد.
تغییرات شما در
هفته سیزدهم بارداری
شما در این دوران بارداری احساس اطمینان بیشتری خواهید کرد و در حال حاضر به 13 هفته رسیده اید و احتمال بروز سقط جنین بسیار کاهش یافته است.
در حال حاضر باید به طور کلی احساس خوبی داشته باشید، تهوع کاهش می یابد
همانطور که نوزاد شما در حال رشداست، احتمالا متوجه خواهید شد که لباسهایتان کمی تنگ ترشده است.
هفته 13 تا 28 نشان دهنده سه ماهه دوم بارداری شما است، تقریبا وسط حاملگی هستید.
احساس شما از حاملگی واقعی تر می شود، ممکن است در مورد جنسیت شروع به فکر کردن می کنید
یبوست
هورمون های بارداری می تواند در سیستم گوارش شما اختلال ایجاد کند اگرمیزان آهن کم در حاملگی داشته باشید، ممکن است قرصهای آهن تجویز شود و این باعث ایجاد یبوست می شود.
یبوست چیست و چرا در بارداری اتفاق می افتد؟
یبوست به معنای عبورسخت مدفوع است و در بارداری بسیار رایج است. به این خاطر است که هورمونهای بارداری در سیستم گوارش شما مزاحمت ایجاد می کنند. آنها باعث می شوند که ماهیچه های روده شما آرام باشند وبر توانایی آنها در کار با سرعت طبیعی تاثیر می گذارند و اجازه می دهند غذا در دستگاه گوارش طولانی تربماند
ترشحات واژن:
در
هفته سیزدهم بارداری
به شیری رنگ به نام leukorrhea ممکن است افزایش یابد. شما ممکن است تعجب کنید که یاد بگیرید که این تخلیه یک هدف منحصر به فرد دارد: این کمک می کند تا واژن و کانال تولد جنین از عفونت و تحریک شدن پاک کنید.
مطالب مرتبط در
سایت دانستنی
دردانم :

سه ماهه اول بارداری

هفته اول بارداری

هفته دوم بارداری

هفته سوم بارداری

هفته چهارم بارداری

هفته پنجم بارداری

هفته ششم بارداری

هفته هفتم باداری

هفته هشتم بارداری


چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 12:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

xlpar
فردیس چت