درصورت بروز هرگونه مشکل در انجمن مراتب را با مدیریت درمیان بگذارید ؟به سایر اعضا احترام بگذارید
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 333
نویسنده پیام
sitecup1 آفلاین

کاربر شناخته شده
ارسال‌ها : 154
تاریخ عضویت : 25 /7 /1396


راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی:

طراحی سایت فروشگاهی

بزرگترین دارایی و مهمترین عامل موفقیت یک وبسایت فروشگاهی کاربران آن می باشد جلب اعتماد و توجه کاربر اهمیت بالایی دارد. کاربر پسند بودن سایت و در نظر گرفتن راحتی، اطمینان و توجه کاربر در تمام طول مراحل طراحی سایت اعم از طراحی سایت خبری و تجربه کاربری بایستی در اولویت باشد محتوای سایت باید طوری طراحی و سازمان دهی گردد که کاربر حتی اگر برای مطالعه و بررسی خدمات و محصولات فروشگاه اینترنتی وارد سایت شده اثر مثبتی در او ایجاد و نام و لگوی سایت در زهن او بماند

در آژانس طراحی سایت کاپ تمام امکانات استاندارد برای سایت های فروشگاهی در نظر گرفته می شود اما ویژگی ممتاز طراحی وب سایت فروشگاهی در آژانس سایت کاپ افزودن یک ویژگی ممتاز و یکتا نسبت به سایت های رقیب می باشد که با همفکری کارفرما و متخصصان فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک تیم طراحی وب سایت به پروژه افزوده می شود تا احتمال موفقیت سایت طراحی شده و کسب و کار آنلاین شما بالاتر باشد.

اگر دوست دارید مقالات دیگری در این زمینه بخوانید، به طراحی سایت مراجعه کنید.


پنجشنبه 11 آبان 1396 - 16:59
http://s5.picofile.com/file/8115956842/postbit_quote.gif گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین


کاربر فعال
ارسال‌ها : 407
عضویت: 12 /12 /1397


پاسخ : 1 RE راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی:

تجهیزات پسیو شبکه چیست ؟ تجهیزات پسیو شبکه آن بخش هایی از شبکه کامپیوتری می باشد که وظیفه انتقال داده در شبکه را به عهده دارد و نمی تواند روی داده تغییر و یا تاثیری داشته باشند همانند کابل شبکه ( کابل مسی، کابل فیبر نوری و کواکسیال)، کانکتورها رک شبکه و سایر موارد . تمامی راه حل های پسیو مسلما شامل تجهیزات پسیو شبکه می باشد که در آن کابل شبکه نقش اصلی را به عهده دارد و سایر تجهیزات در کنار کابل شبکه فرآیند انتقال داده را بدون تاثیر بر روی آن کامل می کنند . حال به توضیح بعضی از تجهیزات پسیو شبکه می پردازیم کابل شبکه کابل شبکه که مهمترین جزء انتقال داده می باشد خود شامل کابل مسی، کابل فیبر نوری و کابل کواکسیال است که بسته به نیاز در پروژه های مختلف بکاربرده میشود . کابل شبکه مسی از ۴ زوج سیم بهم تابیده تشکیل شده است که بصورت دسته بندی های Cat5e,Cat6,Cat6Aو Cat7 و در انواع UTP,FTP و SFTP طبقه بندی می شوند. سرعت و پهنای باند کابل های مسی با یکدیگر متفاوت است . بطوریکه کابل Cat5e بیشتر در شبکه های با سرعت 10/100Mbps ، کابل Cat6 بیشتر در شبکه های با سرعت 1000Mbps‌ و کابل های Cat6A و Cat7 در شبکه های باسرعت 10G مورد استفاده قرار میگیرد. لازم بذکر است که کابلهای Cat6 ، Cat6A و کابل Cat7 سرعتهای پایینتر را نیز پشتیبانی می کنند. از نظر پوشش محافظ کابل نیز کابل های شبکه UTP بدون پوشش می باشند . کابل های FTP دارای یک لایه فویل فلزی و کابل های SFTP دارای یک لایه شیلد و یک لایه فویل برای جلوگیری از نفوذ نویز الکترو مغناطیس می باشد . همچنین تمامی متعلقات مربوط به کابل که برای انتقال داده مورد نیاز می باشد نیز در دسته بندی تجهیزات پسیو قرار میگیرند که مهمترین آنها عبارتند از : کیستون شبکه یک قطعه اتصال دهنده مادگی می باشد که در دو سر کابل سربندی می شود و در سمت رک در پچپنل و در سمت ایستگاه کاری برروی دیوار یا ترانک درون فیس پیلیت قرار میگیرد . پچپنل شبکه یک مونتاژ سخت افزاری می باشد که جهت قرار گرفتن کیستون ها می باشد و درون رک قرار میگیرد و رکمونت است . پچکورد شبکه یک اصطلاح در کابل کشی ساختیافته می باشد و طولی از کابل شبکه است که در دو سر خود دارای کانکتور RJ45 می باشد و جهت اتصال دیوایسهای مختلف تحت شبکه با بستر شبکه مورد استفاده قرار میگیرد .

محصولات سامانه ارتباط وستا

تجهیزات اکتیو شبکه

کابل شبکه اشنایدر اکتاسی

متعلقات پسیو شبکه


سه شنبه 24 دی 1398 - 12:38
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین


کاربر فعال
ارسال‌ها : 407
عضویت: 12 /12 /1397


پاسخ : 2 RE راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی:

قهوه فوری چیست؟

به طور کلی، قهوه فوری همان قهوه دم شده است که تقریبا تمام آب آن خارج شده است. این فرایند پیچیده نیست و تغییرات شیمیایی عجیب و غریبی در آن رخ نمی دهد. در حقیقت، قهوه فوری همان قهوه خالص است و ممکن است آن را با عناوین پودر قهوه، قهوه محلول و یا قهوه کریستالی هم بشناسید. چگونه قهوه فوری ساخته می شود؟ (نمایندگی فروش قهوه)دو روش کلی برای تولید کریستال های قهوه فوری وجود دارد: خشک کردن انجمادی و خشک کردن پاششی اما قبل از خشک کردن، قهوه دم می شود و یا با یکی از این روش های زیر غلیظ می شود:تبخیر در خلا: فرایندی که در آن قهوه در دمای پایین تر به جوش می آید. این مرحله برای غذاهایی مانند کچاپ، شیر خشک و ساید غذاهای تجاری استفاده می شود. غلظت به روش فریز: فرآیندی که با عطر و طعم سازگاری بیشتر دارد و آب آن حذف می شود و مایع غلیظ تری بجای می ماند. این روش همچنین برای تولید عصاره آب میوه های و عصاره سرکه و غیره استفاده می شود.روش خشک کردن انجمادی: در روش خشک ‌کردن انجمادی ، قهوه آماده شده در دمای -40 درجه سانتیگراد منجمد و پس از برش تبدیل به تکه های جامد و حلال در آب میشوند. سپس آنها را در دمای پایین و تحت خلاء خشک میکنند که در نتیجه تبدیل به قهوه فوری آماده مصرف میشود. در این روش کیفیت عطر و طعم با توجه به درجه حرارت بسیار کم و شرایط خشک کردن ملایم محافظت می شود. از مزیتهای این روش اکسید نشدن قهوه، ایجاد نشدن ترکیبات جدید در قهوه، کاهش چسبندگی و توده‌ای شدن قهوه میباشد.روش خشک کردن پوششی: در روش خشک کردن پاششی قهوه آماده شده به یک جریان هوای گرم در بالای یک برج استوانه ای بلند اسپری می شود. قطرات قهوه در این برج رطوبت خود را ازدست داده و در زمانی که به پایین استوانه میرسند تبدیل به جامدی حلال در آب و بافت دار میشوند. این پودر آماده حل شدن مجدد در آب است . متاسفانه، در این فرایند، دمای بالای روی روغن قهوه بر روی عطر و بو قهوه تاثیر گذاشته و بیشتر عطر و طعم قهوه از بین می رود. این فرآیند پرکاربردترین روش برای تهیه قهوه فوری است. قهوه فوری حاصل از این روش رنگ روشن تر و دانه بندی درشت تر دارد که به اصطلاح قهوه Gold نامیده میشود.

معرفی محصولات فروشگاه اینترنتی خوش کالا:

فروشگاه قهوه

خرید بهترین قهوه

خرید قهوه

خرید قهوه اسپرسو

خرید قهوه روبوستا

فروشگاه قهوه

خرید قهوه ترک

خرید قهوه فرانسه

قهوه روبوستا

کپسول قهوه

قهوه ترک

قهوه اسپرسو

قهوه فرانسه

خرید قهوه فوری


دوشنبه 30 فروردین 1400 - 04:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین


کاربر فعال
ارسال‌ها : 407
عضویت: 12 /12 /1397


پاسخ : 3 RE خرید تشویقی سگ

اگر تمایل به نگهداری سگ های خانگی دارید کسب راهکارها و آموزش های لازم برای سگ های خانگی یکی اصول اولیه آموزش نیازهای اساسی برای سگ شماست. باید در اولین فرصت آموزش های لازم برای سگ های خانگی را شروع کنید. آموزش و تربیت سگ در مرحله اول به خصوص اگر اولین باری است که تصمیم به نگهداری سگ گرفته اید می تواند پراهمیت و با ارزش باشد. در حقیقت آموزش سگ یک پروژه بسیار بزرگ است. بر همین اساس بهتر است مراحل لازم برای آموزش سگ خود را گام به گام عملی کنید.

استخدام مربی سگ

مربی سگ در تهران

مربی سگ در گرگان

مربی سگ در قزوین

مربی سگ در آمل

مربی سگ در مازندران

مربی سگ در رودهن

خرید غذای سگ خانگی

خرید تشویقی سگ خانگی

خرید لوازم سگ

خرید تشویقی سگ

رویال کنین

غذای سگ رویال کنین

خرید غذای سگ

مراحل آموزش های لازم برای سگ های خانگی

سایت تخصصی تربیت سگ

پکیج کامل آموزش سگ

دوره های آنلاین تربیت سگ

مراحل آموزش های لازم برای سگ های خانگی، عبارتند از:

تهیه و شروع برنامه آموزش سگ

بهتر است که آموزش و تربیت سگ خود را براساس آموزش های پایه و درست انجام بدهید. یک برنامه آموزشی مناسب، پایه و اساس رفتار خوب برای سگ است. اغلب گفته می شود که هیچ سگ بدی وجود ندارد، مشکل بیشتر در بی سوادی صاحبان آن هاست. بدون آموزش، آنها نمی دانند چگونه باید رفتار کنند. روش های مختلف زیادی برای آموزش سگ وجود دارد. روش های مختلفی برای آموزش و تربیت سگ وجود دارد برخی ها ترجیح می دهند در کلاس آموزش سگ ثبت نام کنند و یا از بهترین مربی سگ کمک بگیرند.. با این حال، بسیاری از افراد در آموزش سگ خود موفق هستند. آموزش سگ نیاز به برنامه ریزی درست، جمع آوری برخی از تجهیزات و یادگیری چند نکته در مورد آموزش دارد.

محصولات پر بازدیدی سایت پی کی پت :

غذای سگ

لوازم سگ

تشویقی سگ

پت شاپ ارسال فوری

پت شاپ آنلاین کرج

پت شاپ گربه

پت شاپ سگ تهران

پیج پت شاپ

سایت پت شاپ

پت شاپ در تهران

پت شاپ


دوشنبه 10 آبان 1400 - 10:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

xlpar
فردیس چت