درصورت بروز هرگونه مشکل در انجمن مراتب را با مدیریت درمیان بگذارید ؟به سایر اعضا احترام بگذارید
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 362
نویسنده پیام
aktm69 آفلاین


ارسال‌ها : 4
تاریخ عضویت : 10 /8 /1395


جک درب اتوماتیک پارکینگ

جک درب اتوماتیک

در حال حاضر کمتر ساختمان، فروشگاه و ...را می توان مشاهده کرد که از سیستم اتوماستون درب اتوماتیک برا مجموعه خود بهره نبرده باشد.

درب های اتوماتیک علاوه بر امنیت، زیبایی، صرفه جویی در زمان و انرژی یکی از نیاز های این روزهای زندگی مدرن ما می باشند.

درب اتوماتیک ...

به طیف گسترده ای از محصولات الکترومکانیک و هیدرولیک که بصورت خودکار جهت باز و بسته شدن گیت های ورودی به کار می روند اطلاق می شود.

درب های اتوماتیک انواع مختلفی را شامل می شوند (چه از نظر نوع و چه عملکرد) که هر یک کارکرد و کاربرد خاص خود را دارند و با توجه به نیاز اقدام به خرید یک اتوماسیون جک درب اتوماتیک مناسب نمایید.

کاربرد جک درب اتوماتیک

اصولآ تمام دربهای پارکینگ و یا دربهای بزرگ مجهز به سامانه اتوماسیون هستند و استفاده از این سیستم میتواند سرعت عمل را در رفت و آمد افزایش دهد و همچنین از اتلاف انرژی جلوگیری کند برای مثال شما در یک کوچه باریک و پر رفت و آمد زندگی میکنید و زمانی که به ورودی پارکینگ خود میرسید و از جک برقی بهره نمیبرید مجبور به توقف میشوید تا درب را به صورت دستی باز کنید با این کار هم خودروی شما مدتی روشن میماند و هم شما ترافیک کوچکی را در کوچه درست کرده اید که اگر درب پارکینگ اتوماتیک بود هیچ کدام از اینها به وقوع نمی پیوست.

کاربرد دیگر این سیستم امنیت آن است حالا برای مثال و برعکس مثال بالا شما در یک کوچه بسیار خلوت زندگی میکنید و باز هم درب برقی ندارید حال شما باید از خودرو پیاده شوید و درب را دستی باز کنید که اگر کسی در کمین شما باشد بهترین موقع برای حمله به شماست . از دیگر کاربردهای جک ریموتی میتوان به کنترل تردد افراد و یا محدود کردن آن و یا نصب این سیستم به دستگاهای امنیتی و نظارتی میباشد.

انواع درب اتوماتیک – جک پارکینگی

جک پارکینگی یا جک درب پارکینگ: متداولترین نوع درب اتوماتیک جک پارکینگی درب آپارتمان ها می باشدکه درب ورودی شما را تبدیل یه یک درب برقی نموده و از طریق ریموت قادر به کنترل و باز و بسته نمودن آن هستید.

البته خود جک پارکینگی خود نیز انواع مختلفی را شامل می گردد:

سیستم های اتوماسیون جک برقی را می توان براساس سیستم عملکرد در دو دسته اصلی هیدرولیک و الکترومکانیک (گیربوگسی) جای داد.

[list=1]

[*]جک درب اتوماتیک هیدرولیک

جک برق هیدرولیک مصارف و کاربرد خاص خود را دارد، اساس کار این سیستم ها با نیروی تحت فشار روغن متراکم کار می کند، جک پارکینگی هیدرولیک برای مکان هایی با تردد بسیار بالا یا درب های بسیار سنگین مثل درب کارگاه ها و کارخانه ها کاربرد دارد.

بدلیل نوع عملکرد سیستم هیدرولیک این جک ها کاملا بی صدا بوده و بدون اصطحلاک می باشند، شاید بتوان نقطه ضعف درب های هیدرولیک را هزینه های بالای نگه داری و سرویس آنها دانست.

[*]

[*]الکترومکانیک

جک برقی اتوماتیک الترومکانیک یا گیربوکسی که بیشترین استفاده را در پارکینگ های منازل شخصی دارند، اساس کار جک دربازکن الکترومکانیکی براساس موتور و چرخ دنده های آنها می باشد که با جریان برق 220 ولت و در بعضی مدل ها 24 ولت کار می کنند.

یک پکیج کامل جک پارکینگی بازویی شامل دو بازو چپ و راست، برد مدارفرمان، چشمی فتوسل، براکت های نصب، آنتن گیرنده و ریموت می باشد. نیاز به سرویس و نگه داری کم و آسیب پذیری در مقابل فشار و ضربه از نکات جک های درب کنترلی ریموتی می باشد.

نکته قابل تامل!!!...

نصب جک برقی درب کنترلی

به نکته مهمی که باید در اینجا شاره کنم نصب جک پارکینگی بازویی می باشد، چرا که اصولی عامل اصلی در کارکرد صحیح و طول عمر درب اتوماتیک شما می باشد.

نصب جک پارکینگ نیاز به اندازه گیری دقیق، رعایت دقیق زوایا، رعایت اصول جوشکاری دارد و از همه مهمتر استفاده از سیم و کابل و متریال با کیفیت دارد. نصب جک برقی اتوماتیک اگر به صورت صحیح انجام گردد عمر مفید محصول را به طور چشم گیری افزایش می دهد.

دسته بندی جک های اتوماتیک براساس نوع

[list=1]

[*]جک پارکینگی بازویی:

این نوع بر روی درب های تک لنگه و دولنگه نصب می شوند، نکته قابل توجه در خرید جک برقی بازویی تعداد کارکرد روزانه یا همان میزان تردد و زون درب هاست.

[list=1]

[*]جک ریلی درب اتوماتیک:

جک ریلی درب پارکینگ نوع دیگری از جک های ریموت کنترلی پارکینگ می باشد که بر روی درب های کشویی و ریلی قابلیت نصب دارد. در درب کنترلی ریلی (موتورگیربوکس، مدارپروسسور) بصورت یکجا هستند که در انتهای درب کشویی نصب و به واسطه ی یک دنده شانه ای به درب متصل می گردند.

روانسازی درب ریلی پیش از نصب درب اتوماتیک ریلی بسیار پراهمیت و ضروری می باشد.

[*]درب اتوماتیک نفرو:

عموما منظور از درب اتوماتیک نفرو درب اتوماتیک شیشه ای می باشد، درب های شیشه ای با استفاده از چشمی که برروی بالای درب و بر روی اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک نصب می گردد، بصورت خوکار عمل باز و بسته شدن درب را انجام می دهد.

[*]کرکره برقی:

کرکره برقی یا رول آپ بیشتر در مغازه ها و فروشگاها و یا پارکینگهایی که محدودیت فضا دارند نصب میگردد. نوع پروفیل های مورد استفاده در کرکره ها معمولا با ابعاد هشت وچها سانتیبمتر می باشد که فوم پلی اورتان داخل آن تزریق شده است تا عایقی استاندارد در برابر شرایط جوی مثل سرما و گرما وصدا باشد و کمترین سروصدا را در هنگام جابجایی ایجاد کند استفاده از موتور های توبلار و ساید بیشترین استفاده را دارد که قادر هستند به UPS هم نصب شوند. در مورد تیغه و یا اسلت میتوان به دو نوع گالوالیزه و الومینیوم اشاره کرد که برای کرکره های بزرگ از نوع الومینیومی آن به علت سبکی استفاده میکنند.

انتخاب بهترین جک درب اتوماتیک برای خرید

در حال حاضر خوشبختانه جک های برقی از برندهیا ایرانی و ایتالیایی در بازار موجود هستند و خریداران برای خرید جک اتوماتیک انتخاب های زیادی دارند، مسلما میزان بودجه، میزان تردد، وزن و موقعیت درب و در انتها نصب جک برقی از مهمترین فاکتورهای خرید جک پرکینگی می باشد.

برای دریافت مشاوره تخصصی و کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید می توانید با تیم فنی و فروش دو بی کا تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما مشتاقانه منتظر پاسخگویی به سولات شما می باشند.


امضای کاربر : آیفون تصویری , جک درب اتوماتیک , راهبند اتوماتیک
دوشنبه 10 آبان 1395 - 16:54
http://s5.picofile.com/file/8115956842/postbit_quote.gif گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین


کاربر فعال
ارسال‌ها : 407
عضویت: 12 /12 /1397


پاسخ : 1 RE جک درب اتوماتیک پارکینگ

چای ترش

عمدتا دارای سه نوع کاسبرگ، است: سبز، قرمز و قرمز تیره است. کاسبرگ قرمز

بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و با آنتوسایانین غلظت آن مشخص می شود.

دلفینیدین 3-سمبوبیوسید Sambubioside و سایانیدین 3-سمبوبیوسید، آنتوسیانین اصلی هستند

تعدادی از ترکیبات نیز از چای ترش

جدا شده اند از جمله فلاونوئیدها، آنتوسایانیدین ها، تریترینوئید،

استروئید ها و آلکالوئیدها. محتویات غذای بخش های مختلف چای ترش در هر 100

گرم به وضوح در جدول 1 بیان شده است.

خواص دارویی چای ترش؟

احتمالا موثر برای

1-فشار خون بالا.

بیشتر تحقیقات اولیه نشان می دهد که مصرف چای هبیسکوس برای 2-6 هفته کاهش

فشار خون را در افرادی که فشار خون طبیعی یا کمی دارند مشاهده می شود برخی

تحقیقات اولیه نشان می دهد که مصرف چای هیبیسكوز ممكن است به همان اندازه

كاپتوپریل داروهای تجویزی موثر باشد و از داروهای هیدروكلروتیازید برای

كاهش فشار خون در افرادی كه دارای فشار خون بالا هستند موثر باشد.

شواهد کافی برای

2-کاهش سطح کلسترول غیرطبیعی.

برخی تحقیقات اولیه نشان می دهد که نوشیدن چای ترش یا مصرف عصاره چای ترش

می تواند سطح کلسترول و سایر چربی های خون را در افراد مبتلا به اختلالات

متابولیکی مانند دیابت کاهش دهد. با این حال، تحقیقات دیگر نشان می دهد که چای ترش سطح کلسترول را در افرادی که کلسترول بالا دارند بهبود نمی بخشد.

3-عفونت مثانه (عفونت ادراری).

تحقیقات اولیه نشان داده است افرادی که دارای کاتترهای ادراری ( سوند ادراری )هستند و چای ترشمصرف می کننداحتمال ابتلا به عفونت ادراری 36 درصد نسبت به افرادی که چای ترش ننوشیدن کمتر است.

4-کاهش وزن.

تحقیقات اولیه نشان می دهد که مصرف یک محصول حاوی گل شاه پسند و چای ترش ممکن است به اضافه وزن کمک کند و زنان احساس گرسنگی کنند

5-سرماخوردگی

6-یبوست.

هشدارها و هشدارهای ویژه:

بارداری و شیردهی:

چای ترش احتمالا امن نیست است وقتی بصورت دارو مصرف شود عوارض جانبی چای ترش غیر معمول است، ممکن است شامل تخریب معده به طور موقت یا درد، گاز، یبوست، حالت تهوع، ادرار دردناک، سردرد، زنگ زدن در گوش باشد.

دیابت:

چای ترش

ممکن است سطح قند خون را کاهش دهد. دوز داروهای دیابتی شما ممکن است نیاز

به بازنگری داشته باشد و شما نیاز به مراقبت های بهداشتی داشته باشید.

فشار خون پایین:

چای ترش ممکن است فشار خون را کاهش دهد. در تئوری، مصرف چای ترش ممکن است فشار خون افراد با فشار خون پایین را کم کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد خواص چای ترش چیست کلیک کنید

مطالب مرتبط:

آشنایی با گیاهان دارویی

اسطوخودوس چیست و چه خواصی دارد

مزایای چای بابونه چیست

خواص دارویی آویشن

سنبل کوهی یا سنبل الطیب

طب سوزنی چیست ؟

تاریخچه طب سوزنی

گرفتگی عضلات چیست

خواص دارویی کاکوتی چیست


شنبه 21 اردیبهشت 1398 - 16:26
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین


کاربر فعال
ارسال‌ها : 407
عضویت: 12 /12 /1397


پاسخ : 2 RE جک درب اتوماتیک پارکینگ

دوربین مدار بسته به عنوان ابزاری مهم در بحث نظارت و ایجاد امنیت مورد استفاده قرار می گیرد.با توجه به نیاز روزافزون عموم افراد جامعه، با نیازهای حفاظتی متفاوت، به تهیه و نصب سیستم های نظارتی ( دوربین مدار بسته و ...) میتوان گفت مهمترین دلایل استفاده از یک سیستم امنیتی در درجه اول حفاظت و امنیت بیشتر خانه، محیط کار، اموال و عزیزان در مقابل خطرات احتمالی طبیعت است؛ مانند، حمله حیوانات وحشی و نیز جلوگیری از سرقت و یا ارتکاب به جرم و جنایت.

علاوه بر این اکثر کاربران، در کاربری های تخصصی تر، نیاز دارند به اینکه، در تمام لحظات، بخصوص، ساعات عدم حضور در محل کارشان و به منظور کیفیت مدیریت به طور پیوسته محیط کار و کارمندان خود را کنترل نمایند. در واقع، دوربین مداربسته در بسیاری از کاربری های تجاری و شغلی مهم مانند چشم دوم مدیران عمل میکند و تمام اتقاقات ریز و درشت دارای اهمیت برای مدیریت یک شرکت یا مجموعه تجاری را ثبت میکند.

انواع دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته از نظر نوع سنسور

سنسور سی سی دی (CCD)

سنسور سیماس (CMOS)

از نظر نوع سیگنال خروجی

آنالوگ

آی*پیدوربین مدار بسته

از نظر انتقال تصاویر

دوربین مدار بسته بی*سیم

دوربین مدار بسته با سیم

دوربین مدار بسته از نظر شکل ظاهری و نوع کاربرد

دوربین*های مداربسته بر اساس شکل ظاهری و نوع کاربرد نامگذاری می*شوند.

دوربین مداربسته مخفی یا مینیاتوری:دوربین مداربسته مخفی یا مینیاتوری دوربین*های کوچکی هستند و از نوع دوربین*های مداربسته مخفی*اند. به این دوربین*ها سوزنی هم گفته می*شود.

دوربین بولت دید در شب

دوربین مداربسته دام(Dome): اصطلاح دام(Dome) به معنای گنبد است. همان*طور که از معنای این دوربین*ها واضح است اصطلاح دام به شکل بدنه این نوع از دوربین*های مداربسته دلالت دارد.

دوربین اسپید دام نصب شده روی دکل

دوربین مداربسته باکس(Box):اصطلاح باکس(Box) به معنای جعبه است. دوربین*های باکس دوربین*هایی با بدنه معمولاً مستطیلی شکل و پلاستیکی هستند که لنز آن*ها به صورت جدا بر روی دوربین نصب می*شود.

دوربین مداربسته بولت(Bullet):اصطلاح بولت(Bullet)به معنای گلوله است. دوربین*های بولت دوربین*هایی با بدنه معمولاً استوانه*ای شکل و عموماً فلزی هستند.

دوربین مداربسته اسپید دام(Speed dome):دوربین*های گردان را با نام*های متفاوتی می*شناسند بعضی از این نام*ها عبارتند از Fast dome,Speed dome,PTZ

دوربین مداربسته حرارتی(Thermal):دوربین*های حرارتی یا گرمایی(Thermal)نوعی از دوربین*های مداربسته هستند که تصاویر خود را به جای نور با توجه به شکل حرارتی محیط می*سازند.

دوربین مدار بسته از نظر محل استفاده

1. محیط داخلی (سقف دار)

2. محیط بیرونی (فضای باز)

مطالب مرتبط سایت آموت

سیستم اعلام سرقت

سیستم اطفاء حریق

سیستم اعلام حریق

نصب دوربین مدار بسته

تجهیزات شبکه پسیو


شنبه 12 مرداد 1398 - 17:28
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین


کاربر فعال
ارسال‌ها : 407
عضویت: 12 /12 /1397


پاسخ : 3 RE جک درب اتوماتیک پارکینگ

دستگاه بازیافت پلاستیک

دستگاه بازیافت پلاستیک، ظروف پلاستیکی زیادی روزانه استفاده می شوند مانند قوطی های نوشابه، بطری های آب معدنی، ظرف های مواد لبنیاتی و مانند این ها. درصد بالایی از پسماند ها را پلاستیک ها تشکیل می دهند و از جمله ضایعاتی به حساب می آیند که روزانه با تعداد بالایی تولید می شوند و نیاز به بازیافت به وسیله دستگاه بازیافت پلاستیک را دارند. طبق تحقیقاتی که انجام شده است در ایران سالانه به طور میانگین 18250000 تن زباله توسط شهروندان تولید می شود که 5 درصد از آن ها را پلاستیک ها تشکیل می دهند و متاسفانه بیشتر آن ها دور ریخته می شوند و وارد چرخه بازیافت نمی شوند یعنی یا دفن و یا سوزانده می شوند. به دلیل این که این ظروف اغلب بدون آن که هیچ استفاده ای از آن ها شود دور ریخته می شوند، سبب آسیب رسیدن به طبیعت و آلودگی محیط زیست می شود، برای جلوگیری از رخ دادن این موارد بهترین کار بازیافت و استفاده مجدد و حتی چند باره از آن هاست که این کار توسط دستگاه بازیافت پلاستیک انجام می شود و مجدد وارد چرخه مصرف می شوند.

پلاستیک دارای چه انواعی و دسته بندی هستند؟

پلاستیک ها را از نظر کاربرد و ارزش اقتصادی به دو نوع زیر می توان تقسیم بندی کرد:انواع مهندسی.و انواع غیر مهندسی.پلاستیک های غیر مهندسی: به صورت عمده در ساخت ظروف و بسته بندی مورد استفاده دارند. پلاستیک های مهندسی: نسبت به مدل قبلی هزینه تولید گران تری دارند و دارای خواص مکانیکی و دوام بالا و کاملا پایداری هستند.

در مورد دسته بندی آن باید بگوییم که شامل موارد زیر می شوند:

PETE که مخفف Poly Ethylene Terephthalate است برای ساخت بطری های آشامیدنی و دهان شویه ها مورد استفاده قرار می گیرند.HDPE مخفف High Density Poly Ethylene برای ساخت ظرف های زباله و همچنین ظرف های مخصوص نگه دارنده مواد پاک کننده استفاده می شوند.PP که اختصار عبارت رو به رو است Poly Propylene برای ساخت پوشک، ظرف شامپو، نی های نوشابه و سطل های مخصوص ماست استفاده می شوند.PS که کوتاه شده ی عبارت Poly Styrene است برای ساخت ظروفی که باید مواد گرم در آن ها نگه داری شود و برای ظروفی که باید در آن ها تخم مرغ و یا گوشت قرار داده شود، مناسب هستند.

بازیافت پلاستیک ها به چه دلیلی انجام می شود؟

پلاستیک ها تجزیه نخواهند شد و به مدت 300 سال در طبیعت باقی می مانند، در نتیجه آلودگی های زیست محیطی زیادی را به وجود می آورند.استقبال از مواد و گرانول های بازیافتی بسیار زیاد شده است و دلیل اصلی آن این است که مواد نو دارای قیمت بسیار بیشتری هستند.گرانول های نو پتروشیمی در حدود 30 درصد قیمت بالا تری نسبت به گرانول های بازیافتی دارند.از طریق روش بازیافت می توان محصولات ارزشمندی را تولید کرد که کاملا با محصولات ساخته شده با مواد نو برابری می کند.

معرفی محصولات فیروزان صنعت:

دستگاه آسیاب صنعتی پلاستیک

دستگاه سانتریفیوژ پلاستیک

خط شستشوی تمام اتوماتیک پت و پلاستیک

دستگاه گرانول ساز

خط شستشوی پت هات واش

نوار نقاله های صنعتی​

سیلندر و ماردون


دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 02:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

xlpar
فردیس چت