درصورت بروز هرگونه مشکل در انجمن مراتب را با مدیریت درمیان بگذارید ؟به سایر اعضا احترام بگذارید
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 241
نویسنده پیام
kian2137 آفلاین


ارسال‌ها : 3
تاریخ عضویت : 20 /5 /1395


اهمیت تماس با ما در طراحی سایت

درمقالات طراحی سایت | بدون دیدگاه | ویرایش

تصویر: http://www.kiantechig.ir/wp-content/uploads/2016/01/contactus.jpg
لازم است بدانید که در چهار چوب طراحی سایت صفحات درباره ما و تماس با ما جزء صفحات پر اهمیت سایت شما محصوب می گردد. اینطور در نظر بگیرید که صفحه تماس با ما در سایت شما مهمترین صفحه سایت شما می باشد. زمانیکه کاربران سایت شما نتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند، شما پیش کاربران سایت خود اعتباری نخواهید داشت. من به شخصه از سایتی خرید اینترنتی انجام میدم که بتونم با آنها ارتباط تلفنی برقرار کنم و در مورد محصول از آنها سوال کنم و بعد از اطمینان خاطر محصول رو سفارش میدم. بسیاری از افراد هم با عقیده من موافق هستند. از بسیاری از افراد شنیدم که از سایتهایی که صفحه تماس با ما ندارند اصلا خرید انجام نمیدهند، حتی کسانیکه صفحه تماس با ما دارند اما اطلاعات تماس رو ندارند باز هم مورد اطمینان نیستند، پس بنابراین سعی کنید در طراحی سایت خود به این صفحه اهمیت بیشتری بدید تا اعتماد کاربران و مشتریان خود را جلب نمایید.
لازم است بدانید اهمیت صفحه تماس با ما در طراحی سایت شما به اندازه صفحه درباره ما و یا شاید بیشتر از این صفحه باشد. در واقع اینطور بگم که صفحه تماس با ما مهمترین صفحه در سایت شما می باشد. در واقع داشتن اطلاعات تماس در سایت به سایت شما اعتبار می بخشد و اگر این اطلاعات ناقص باشد و یا اشتباه وارد شود شما اعتبار سایت خود را از دست خواهید می دهید. بهتر است برای اینکه سایت شما به عنوان یک سایت سازمان یافته در اینترنت مطرح شود صفحاتی همچون تماس با ما و درباره ما را در طراحی سایت خود استفاده نمایید زیرا با این روش مشتریان خود را قانع کردید که شما یک شرکت معتبر هستید و قصد کلاهبرداری و انجام خدمات غیراخلاقی را ندارید.


امضای کاربر : طراحی سایت مشهد , کفشور , گریل استخری , گاتر, کفشور استیل , گریتینگ , گریتینگ گالوانیزه , قالبسازی , قالب سازی
چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 07:04
http://s5.picofile.com/file/8115956842/postbit_quote.gif گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

xlpar
فردیس چت