درصورت بروز هرگونه مشکل در انجمن مراتب را با مدیریت درمیان بگذارید ؟به سایر اعضا احترام بگذارید
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 49
نویسنده پیام
dr-peymanzandi آفلاین


ارسال‌ها : 2
تاریخ عضویت : 28 /11 /1402


جراح مغز و اعصاب خوب کیست؟
جراح مغز و اعصاب کسی است که بیماری‌های مربوط به مغز، ستون فقرات و دیگر بخش‌های سیستم عصبی را تشخیص داده و درمان کند. جراح مغز و اعصاب با نورولوژیست متفاوت است و جراح باید برای انجام عمل‌های جراحی آموزش جداگانه دریافت کند؛ اما جراح مغز و اعصاب نمی‌تواند جراحی انجام دهد و حوزه کاری او سایر روش‌های درمانی است. تخصص اصلی جراح مغز و اعصاب درمان بیماری‌های عصبی است. به‌ نسبت وی به جز انجام عمل‌های جراحی، می‌تواند در بخش‌های دیگر مانند تشخیص بیماری یا توان‌ بخشی هم فعالیت کند.
تصویر: https://dr-peymanzandi.ir/wp-content/uploads/2024/04/drzandi-3.jpg
متخصص مغز و اعصاب چه کسی است؟
جراح مغز و اعصاب فردی است که تخصص او در زمینه مغز، نخاع و دیگر بخش‌های مربوط به سیستم عصبی است. به‌ عبارتی نورولوژیست و جراح مغز تخصص یکسانی دارند؛ اما متخصص مغز و اعصاب امکان انجام جراحی را ندارد و در مواردی که بیمار به جراحی نیاز داشته باشد؛ باید به جراح مراجعه کند.
جراح مغز و اعصاب چه کارهایی را انجام می‌دهد؟
جراحی مغز و اعصاب محبوب‌ترین و تخصصی‌ترین حوزه مغز و اعصاب است. دراین صورت فرد سال‌های زیادی تحت آموزش قرار گرفته و با دیگر پزشکان مشاوره و تبادل اطلاعات می‌کند. جراح مغز و اعصاب برای درمان لیست ویژه‌ای از بیماری‌ها آماده می‌شود. همه مواردی که به جراح مغز و اعصاب ارجاع داده می‌شوند؛ نیازمند جراحی نیستند و درصد زیاد از آن‌ها نیز به جراحی نیازی ندارند. جراح مغز و اعصاب برای درمان طیف گسترده‌ای از بیماری‌های عصبی مانند درد پایین کمر، اختلالات سیستم عصبی محیطی، تومورهای مغزی و سندروم تونل کارپال تبحر دارد. جراح حوزه اعصاب ابتدا به کمک عکس‌برداری به تشخیص بیماری پرداخته و سپس برای درمان آن اقدام می‌کند.
جراح مغز و اعصاب چه کسی هست ؟
جراحی مغز و اعصاب یک رشته تخصصی یا فوق تخصصی پزشکی است که طولانی‌ترین مدت زمان تحصیل را بین تمامی رشته‌های پزشکی به خود اختصاص داده است.
جراح مغز و اعصاب یک متخصص جراحی مغز و اعصاب است که در درمان عارضه های درگیر کننده ی مغز، نخاع، گردن یا کمر و تعدادی از بیماری های عصبی دیگر مانند بیماری پارکینسون، نورالژی تریژمینال، آسیب به سر و غیره تخصص دارد. این در حالی است که متخصص مغز و اعصاب قادر به انجام اینچنین کارهایی نیست. جراحان مغز و اعصاب در تعیین، برنامه درمانی، جراحی و مراقبت های بعد از درمان نیز می‌توانند به شما کمک کنند. جراح مغز و اعصاب در حل مسائل مربوط به مغز و اجزای عصبی بدن بسیار ماهر است.

امضای کاربر : دکتر پیمان زندی جراح مغز و اعصاب در سنندج- جراح ستون فقرات در سنندج ، جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات در کردستان
یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - 09:32
http://s5.picofile.com/file/8115956842/postbit_quote.gif گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

xlpar
فردیس چت